2011

Hallå på er! Jag lovade Mårten att om det gick bra på matchen igår skulle jag börja blogga efter.. Jag bloggar så jag tror ni listat ut att det gick bra? Jo men absolut, 5-2, man kan inte vara annat än lycklig! Så mycket hat, kärlek, nervositet, brinnande själar, passion som det var igår har man inte märkt av på länge.. Men igår. Man har inte ord, så otroligt jävla skönt. Finns egentligen inte ord. Det här borde ske oftare. Ja jävlar vad underbart! Tyvärr fick man stanna inne i en lägenhet resten av den underbara kvällen istället för att... Fucka ur totaaaalt på något annat place.. Men jag fick nöja mig med vinst, vilket räckte gott och väl.

Fortfarande trött efter resan hit och det tog mig lite på matchen också, det enda som var minus egentligen. Det och att va nära på att svimma några gånger är ingen hit.. För mycket värme och för lite mat är ingen bra kombination, men jag överlevde. Vad mer? Samling på 91:an innan matchen också, så härligt! Senaste hemma matchen jag var på var utematchen,vilket va längesen.. Så alla som vad där hade jag inte sett på länge. Visst ser man vissa på borta matcher, men inte i närheten av alla. För mig har för mycket annat har varit i vägen, så hemmamatcher har verkligen varit svåra att gå på, vilket är riktigt tråkigt.

Jaja, bloggen är igång igen och ska försöka hålla det så nu. Gulligt att jag har folk som läser även om jag inte bloggat under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0