alors on danse

okej jag ska göra ett inlägg innan. Isabell ska smsa mig när jag ska börja åka satt då hinner jag göra ett inlägg. vi ska ta lite bilder & gå runt lite i Farsta. mysigt. vi får se vad som händer efter. kanske ska kolla film eller något eftersom vädret inte är helt på top. dagens val av kläder är ett långt linne, leggiens & en tjocktröja. inget speciellt. sminket är nej jag skoja. jag skulle inte orka hålla på sådär. bilder kanske kommer lite senare idag. om jag laddar upp dom förstås. Alors on danse, nananan. nu fick jag den i hövve. när jag åker på bussen ska jag lyssna på den har jag bestämt. höhö x'd men innan jag drar ska jag hinna läsa andra bloggar satt vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0